Vacature Juridisch administratief medewerker arbeidsrecht

De functie

Jij bent de spin in het web.

Bij ons kantoor ben jij een onmisbare schakel. Met jouw organisatorische skills, enthousiasme en oog voor detail zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt.

Als juridisch administratief medewerker ben jij verantwoordelijk voor een breed scala aan taken:

Telefonisch en per e-mail eerste aanspreekpunt
Als eerste aanspreekpunt voor klanten ben jij het visitekaartje van ons kantoor. Je beheert onze algemene mailbox, beantwoordt vragen, maakt afspraken en biedt ondersteuning. Je bent vriendelijk en klantgericht en zorgt ervoor dat klanten zich op hun gemak voelen.

Je ondersteunt het team juridisch medewerkers en juristen bij hun werkzaamheden.
Dit kan variëren van het berekenen van transitievergoedingen tot het klaarzetten van conceptbrieven. Je bent een kei in het snel en accuraat verwerken van informatie.

Planning en verdeling van werk
Je bent verantwoordelijk voor de planning en verdeling van het werk dat binnenkomt. Je houdt rekening met de expertise van de juristen en de urgentie van de zaken. Je zorgt ervoor dat iedereen zijn of haar taken op tijd en goed kan uitvoeren.

Aanmaken en afsluiten van dossiers
Je zorgt ervoor dat nieuwe dossiers correct worden aangemaakt en dat lopende dossiers goed worden afgesloten. Je houdt dossiers up-to-date en zorgt ervoor dat alle relevante informatie aanwezig is.

Evenementen organiseren
Je organiseert verschillende evenementen, zoals het bedrijfsuitje, borrels en maandelijkse overleggen. Je zorgt ervoor dat deze evenementen goed verlopen en dat iedereen zich op zijn of haar gemak voelt.

Rapportages en voortgangsbewaking
Je maakt rapportages over de voortgang van de zaken. Je houdt de voortgang in de gaten en zorgt ervoor dat eventuele knelpunten worden opgelost.

Financiële administratie
Je ondersteunt de financiële administratie bij het verwerken van facturen, het innen van betalingen en het bijhouden van de bankrekening. Je zorgt ervoor dat de financiële administratie op orde is.

Prettig kantoor
Je zorgt ervoor dat het kantoor een prettige werkomgeving is. Je zorgt voor een opgeruimde en nette werkplek en je bent altijd bereid om te helpen.

Ons kantoor in Zwolle

Ontslagjuristen Nederland is een arbeidsrechtkantoor in Zwolle waar de nadruk ligt op het ontslagrecht. Wij behandelen voornamelijk ontslagdossiers namens werknemers. Wij staan iedereen bij, of iemand nu veel of weinig verdient en onze klanten zijn dus divers. Elke ontslagsituatie en elk persoon is anders en dat maakt het werk zo uitdagend.

In ons team zal je je als juridisch administratief medewerker arbeidsrecht niet vervelen. De dagen vliegen bij ons voorbij vanwege het zeer dynamische karakter van het ontslagrecht.

Het kantoor bestaat bijna vier jaar en bestaat inmiddels al uit 10-15 arbeidsjuristen. Wij groeien snel en zijn op zoek naar een fijne collega erbij om ons informele team nog verder uit te breiden. Wij zijn afgelopen jaar verhuisd naar een groter en sfeervol kantoor met alle faciliteiten. Ons kantoor is gemakkelijk te bereiken met de auto en/of ov. Wij werken landelijk en daarom gaat het contact met klanten voornamelijk via de e-mail en telefoon.

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid speelt voor ons een belangrijke rol. Wij willen het beste voor onze klanten en wij streven dan ook naar een uitmuntende klanttevredenheid. Inmiddels hebben meer dan 900 klanten ons beoordeeld met gemiddeld een 9,6. Lees hier alle beoordelingen over Ontslagjuristen Nederland.

Jouw ervaring en vaardigheden:

  • Je hebt minimaal een MBO 4 – diploma, bij voorkeur een juridische opleiding of administratief/secretarieel;
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring met administratief en ondersteunend werk;
  • Je hebt ervaring met bellen en klantcontact. Je bent communicatief vaardig en klantgericht;
  • Je hebt gevoel voor wie je aan de lijn hebt en wat deze persoon nodig heeft;
  • Je beschikt over goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je werkt nauwkeurig en je weet daarin een goede balans te vinden in het leveren van kwaliteit en snelheid in je werk;
  • Je kunt plannen en overzicht behouden en je kunt gemakkelijk schakelen tussen verschillende taken.

Wij bieden jou:

  • Een warme introductie binnen ons team en een goed inwerktraject. Stap voor stap leer je het werk kennen en word je begeleid;
  • Een goed salaris tussen de € 2.000,- € 3.000,- bruto, afhankelijk van opleiding en werkervaring;
  • 25 vakantiedagen;
  • Uren in overleg (32-40 uur);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Laptop;
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen en opleidingen om zo jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Een prachtig nieuw en modern kantoor met alle faciliteiten;
  • Doorgroeimogelijkheden tot juridische medewerker arbeidsrecht en jurist arbeidsrecht (zelfstandig behandelen van dossiers van a tot z);
  • Een jong team van 10-15 juristen die je met open armen zullen ontvangen. Wij helpen elkaar onderling en maken echt mét elkaar ons kantoor tot een succes. Wij hebben geregeld een bedrijfsuitje of borrel met elkaar voor de gezelligheid.

Kom jij ons team versterken?

Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie op administratie@ontslagjuristennederland.nl.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Wendela Melenhorst via 085-0470855.

We kijken uit naar je sollicitatie!